2012-03-05 | 20:20:36 | Spring Breakers

Pistoler kommer vara med i Spring Breakers

''Spring Break''
Klicka här
"Jag är i Florida, för filma Spring BreakersDet har varit riktigt kul. Det är helt otroligt. Vanessa och Selena är super söta och är bra att arbeta med som mina vänner. Och Rachel, som spelar den fjärde tjejen är mycket söt.Så det är ganska coolt. Vi har ett stort team. Och vi gör saker ganska kulSå det är ganska spännande. Vi börjarvår officiella inspelning i morgon så det blir kul. Jag är nervös, men det bra. Men sedanhur mår dni? Jag har bara promenadeteftersom vi går så mycket i filmen och det kommer att vara super coolt, vi gör roliga saker med super vapen så det kommer att vara ganska radikalt och jag är så glad för er alla, allting är super coolt och det har varit mycket bra hittills."
- selenaforever





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?