2012-03-14 | 15:19:56 |

Jelenas vän Samantha tror att förhållandet kommer hålla länge

Det är uppenbart att Justin Bieber och Selena Gomez är kära i varandra, men även deras vän, Samantha Droke, tror de kommer att vara tillsammans under en lång tid!

Justin Bieber och Selena Gomez är en match ​​från himlen - och nu har vi mer bevis på att deras förhållande kommer att hålla länge.

"De typ ansluter på en annan nivå", sa parets gode vän, skådespelerskan Samantha Droke, till OK! Magazine på Big Time Movie premiären i New York förra veckan. "De har så mycket roligt tillsammans, de bryr sig inte riktigt om vad du tycker. De liksom bara har kul. Jag beundrar verkligen det också."

Samantha, 24, var en av folket i Justin och Selenas Call Me Maybe video som blev populär på bara några timmar. Och det yrar om 17-åriga popstjärnan och hans 19-åriga flickvän. "De är så jordnära. Det är vad jag älskar."

I själva verket ger Selena även Samantha tips om att vara i ett berömt förhållande, eftersom Samantha tillfälligt dejtar Big Time Rush stjärnan Carlos Pena Jr. "Jag tar definitivt åt mig av Selena råd, och hon har varit riktigt bra på det," sa hon.






    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?