2012-03-14 | 19:31:51 | Spring Breakers

En statist pratar om "Spring Breakers"

"Igår var det en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag måste säga att det är verkligen roligt att jobba med alla skådespelare och alla bakom kulisserna. Regissören, Harmony Korine, är en av de mest avslappnande människor jag träffat, hon var lätt att arbeta med. Han vill ha så roligt med alla skådespelare och statister under alla scener som det bara går!

(...)*
Det är fantastiskt att se Selena Gomez i en action film. Hon är en sån trevlig tjej, så jordnära och spontan. Tyvärr attackerar paparazzi henne vart hon än går, eftersom att det området vi filmar på är offentligt, så det finns inte så mycket vi kan göra. Men några medhjälpare i crewet ställer sig framför dom för att hjälpa henne. Kom ihåg att det inte är tillåtet att prata med kändisarna.
(...)

Selena pratade också med några medhjälpare efter att dom filmat en scen på väg tillbaka till "lägret". Vi kunde inte prata med dom, men om dom började prata med oss så hängde vi på. Hon älskar Florida, tyvärr har hon inte gått ut mycket (hon ville inte berätta varför, men jag antar att det är för alla paparazzis som är lika hemska här som i Kalifornien).

Justin Bieber var där på morgonen som många av er sett på nätet. Han stannade en ganska kort stund, det var lite kyligt på morgonen men han var klädd i varma kläder eftersom att han skulle åka norrut med ett flyg efter att ha hängt ute med Selena och de andra människorna."
- selenaforever
rättade lite stavfel

 



Postat av: ~ L I N N ~

Kika gärna in & delta i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort på JojjoDesign! Jag utser hela TVÅ vinnare som får ett presentkort var på 100kr att köpa t.ex bloggdesign, header, skyltar osvosv för ! :)



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-pa-jojjodesign.html#comment

2012-03-14 @ 23:05:09
URL: http://linnhahne.blogg.se/



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?